10. fejezet

 Két nagy esemény történt: beadtam egy terasztervet (illetve kettőt) egy pályázatra, illetve levizsgáztam. A pályázat elkészítése során elutaztam Budapestre, viszont az egyeztetés után nem azonnal fordultam vissza, hanem elmentem a Nemzeti Múzeumba, ahová vettem egy fényképezős jegyet. 

Eredetileg Zsigmond és Habsburg Mária eljegyzési öltözékeit szerettem volna körbefényképezni, de az esküvői kiállítás miatt pont nem voltak a helyükön.

Azért nem maradtam képek nélkül, öltözékeket, mintákat, bútorokat és enteriőröket fotóztam:

III. sz.

Római mozaik

Klasszicista épület

Középkori királyfi szobrocska

Kovácsoltvas szobrocska


Nyereg

Bútor

Mátyás portré kályhacsempén

Templomi széksorok

Kályhacsempe

Parasztbarokk (sajnos kicsit elmosódott. Tilos vakuval fényképezni, 
túl gyorsan elkaptam a gépet.)

Főúri barokk

Könyvtárszoba

Empire

Az első kormány székei

"Bájos"

A hátsó fertály

És a díszlépcsők

A pályázati anyagomból:



Kicsit csalódás, mert pont azt értékelték egy-egy munkában, amit én nagyon nem szeretek (udvari mosogató, hűtő és öltözőhely), és a bútorok helyett a teraszt, épületet pontozták. Plusz az ígért bemutatást sem tették közzé - így hiába dolgoztam vele, sem reklámot, sem nyereményt nem kaptam. 

Ezután tanulással töltöttem a napokat és jelessel elvégeztem a lakberendező iskolát, már megkaptam a 3D-s látványtervezői igazolásomat is:

A lakberendezői oklevelem még nincs a kezemben, de pár nap múlva átvehetem.

A cég bejegyzése is folyamatban van, április végén már erről is be fogok tudni számolni.

Az egyetlen kreatív dolog a vizsgán viselt láncom volt.

A többiről inkább ne is beszéljünk.